Aurkezpena

ZER GARA GU?

ARESKETA IKASTOLA 1977an giza-ekimenez Amurrion sortutako irakaskuntza elkargoa da, AIF Arabako Ikastolen Federazioko zein -bere bitartez- EHIK Euskal Herriko Ikastolen Koordinakundeko partaide dena.

ARESKETA IKASTOLAren hezkuntza eskaintza 2 urtetik 16 urtera bitartekoa da, hiru hezkuntza etapak hartuz: Haur Hezkuntza (2-6), Lehen Hezkuntza (6-12) eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (12-16).

Gure ikastetxearen jarduera bi eraikuntzatan bilakatzen da: Aresketa auzoan dagoen eraikinean eta Kili Kolon (2 urteko Haur Hezkuntza).

Aresketa Ikastolaren hezkuntza proiektua hurrengo nortasun ezaugarrien inguruan garatzen da:

• HIZKUNTZA ETA KULTURA

• ANIZTASUN IDEOLOGIKOA

• GESTIO-ERA PARTEHARTZAILE ETA DEMOKRATIKOA

• KASLEAREN PERTSONARENGAN ZENTRATUTAKO HEZKUNTZA INTEGRALA

• IKASLE BAKOITZAREN BIZITZA ETA ESKOLA KONPETENTZIA GUZTIEN BILAKAERARAKO DISEINATURIKO METODOLOGIA

• ANIZTASUNA ETA HEZKUNTZAREN IZAERA KONPENTSATORIOAREN ZAINTZA BEREZIA

• IRAKASLE ETA FAMILIEN ETENGABEKO FORMAKUNTZARAKO EKINTZAK