DBH1: EKAINBERRI eta ZUMAIAKO FLYSCH-a 2018

Apirilaren 10 asteartea. DBH ko lehen mailako ikasleak Ekainberrin eta Zumaiako Flyscha

Euskal kostaldeko labar-pintura ikusgarrienak, Ekainberri bisitatzen, duela 15.000 urte leku horretan bizi ziren pertsonek sentitzen zutena kobazuloaren barruan biziz. Ibilbidean aurrera egin historiaurrean bezala sua egiten, ehizatzen eta pintatzen ikasiz.

Oinezko ibilbide txiki baten bidez lehorretik gozatu dugu Geoparkeko kostaldearen ikuspegi harrigarriez. Geoparkearen ondare naturalaren eta geologikoaren berri hurbiletik ezagutzeko aukera.

Argazki gehiago HEMEN

10 de abril, martes. Las alumnas y alumnos de Primero de Secundaria visitaron la cueva de Ekainberri y el Flysch de Zumaia.

Las pinturas rupestres más espectaculares de la costa vasca, declaradas Patrimonio de la Humanidad por la UNESCO, en un viaje a través de los sentidos hasta los orígenes de la cultura de esta tierra. Cómo vivían, cómo cazaban o cómo hacían fuego las personas que habitaron este lugar hace 15.000 años.

Pequeño paseo por la playa con vistas increíbles de la costa, conociendo el patrimonio natural y geológico del Geoparque

Más fotos AQUÍ