ERRONKA LHn: Laudio Ikastola / Aresketa Ikastola

Araba Euskaraz jaiaren barruan Arabako Ikastoletako DBHko ikasleei begira antolatzen den "Erronka" ekimena, aurten ere, Lehen Hezkuntzako 3.-4.-5. eta 6. mailetako ikasleei ere zuzuendu zaie. Apirilaren 18an, maila hauetako Laudio Ikastola eta Aresketa ikastolako ikasleak jolas eta joku desberdinak egiten aritu ziren Amurrioko herriko plazan eta pilotalekuan egokitutako "problekuetan".

Argazki gehiago, HEMEN

La campaña "Erronka", que el Araba Euskaraz suele organizar con los-as alumnos-as de DBH de las ikastolas alavesas, se ha ampliado este año a los-as alumnos-as de 3º-4º-5º y 6º de Primaria. Los-as alumnos-as de estos cursos de las ikastolas Laudio y Aresketa participaron en los diferentes juegos que se organizaron el pasado 18 de abril en el plaza y en el frontón de Amurrio .

Más fotos, HEMEN

Etiketak: