Eskolako Agenda 2030

Eskola Agenda 2030

Beste proiektu askok bezala, Eskola Agendak ere aldaketak bizi izan ditu eta gaur egun, Eskola Agenda 2030 izenarekin ezagutzen dugu. Proiektu honen helburua ikasleok, familiok, irakasleok eta oro har gure hezkuntza komunitateko edozein pertsonak geure ingurunea eraldatzeko eta jasangarriagoa bihurtzeko erronkan parte hartzea da.

Proiektu honetarako, Nazio Batuen Erakundeak (ONU,) Garapen Iraunkorrerako Helburuak  17+1 helburu proposatzen ditu GIH oinarritzat hartuta. 2022-2023 Ikasturtean zehar 7. GIH-aren inguruko hausnarketa egingo dugu, denok energia arrazoizkoa, fidagarria, iraunkorra eta modernoa eskuratzeko aukera izan dezagula bermatzeko.