Albisteak - Noticias

UDAKO AISIALDIA ESKAINTZA 2018 oferta de verano

Ikastolen Elkarteak 2018 urteko udarako ekintzen eskaintza. Actividades de verano  la Federación de Ikastolas.

DBHko IKASLEAK Valdezcaray eski estazioan

Garai honetan ohi denez, DBHko ikasleek eskiatzera joateko irtenaldia burutu dute. Hona hemen irudiak.

Los-as alumnos-as de ESO han realizado su habitual salida a esquiar.

2018ko INAUTERIAK

Mozorroak prestatu, abestiak aukeratu, koreografiak entsaiatu...ikuskizun paregabea!

2018-2019 ikasturterako aurrematrikulazioa

2018-2019 ikasturteri begirako matrikulazio kanpainari buruzko informazioa.

Información relativa a la precampaña de matriculación 2018-2019.

GINKANA (LH5-6)

Euskararen Astearen barruan egin behar baina atzeratu behar izan genuen ginkana burutu dute LH5-6 mailetako ikasleek.

Horra, horra gure Olentzero!

Gure Olentzero!
Pipa hortzetan duela
eserita dago...

Gabonetako postalaren aukeraketa

Eguberriei begira, eta ohi denez ikasleek aurkeztutako postalen artean, aurtengoari dagokion aukeraketa egiteko bozkatzeari ekin diogu.

Como es habitual por estas fechas, y tras las votaciones pertinentes, hemos elegido la postal navideña entre las presentadas por los-as alumnos-as.

2018ko IKASTOLEN JAIAK

2018ak ate joka dugu honetan, hona hemen zuen agendetan lekutxoa hartzen joan daitezen ikastolon jaiek datak.

Para que podáis ir haciéndoles un hueco en vuestra agenda, información sobre las diferentes fiestas de las ikastolas.

Haur eta guraso euskaradunak, aurrez aurre.

Aiaraldeko hainbat haur eta guraso elkarrizketatu ditu Euskalgintza Kontseiluak, euren hizkuntza ohituren inguruan mintzatzeko

Orriak

Albisteak - Noticias-era harpidetu