Albisteak - Noticias

ERRONKA 2017

Araba Euskaraz 2017 (Bastida): Erronkan proba bizi eta zirraragarriak izaten dira, taldeka gainditu beharrekoak.

Araba Euskaraz 2017 (Bastida): Las pruebas son intensas y emocionantes, siendo necesario el trabajo en grupo.

"Begientzako musika"

Amurrioko argazkilaria eta Aresketa Ikastolako aita den Txemi Llanok Udal Musika Eskola gaitzat hartuta antolatutako argazki-erakusketa ikustera hurbildu dira  HH4 urteko umeak.

Los-as alumnos-as de HH4 han visitado la exposición fotográfica que Txemi Llano, fotógrafo de Amurrio y aita de Aresketa Ikastola, ha presentado teniendo como hilo conductor la Escuela Municipal de Música.

IPUIN KONTALARIAK

DBH 3ko zenbait ikaslek, Eukene irakaslearen  hiru ipuin aukeratu, landu  eta proiektatzen zuten bitartean Haur Hezkuntzako umeei kontatzeari ekin diote.

Alumnas-as de 3º de DBH junto la profesora Eukene han elegido, adecuado y contado tres cuentos a los niños-as de Educación Infantil.

Aresketa Ikastola's English DBH site.

Welcome to Aresketa Ikastola's English Dbh site. Click on the link to enter each class and check our newest projects. Go On!

Ongi etorri Aresketa Ikastolako DBH Ingelera orrialdera. Klikatu ondorengo estekan gelan sartzeko eta begiratu gure azken proiektuei. Aurrera!

DBH SITE

APDEMA: "AISIALDIRAKO TOPAKETAK"

Larunbata honetan, ekainak 3, APDEMA erakundeak “Aisialdirako Topaketak ” egingo  ditu.

Este sábado, 3 de junio, la asociación APDEMA celebra sus “Encuentros de Ocio”

AFRIGRAFF

Proiektu honen xede nagusia Arabako biztanleria, eta gazteria batez ere, Giza Eskubideen alorrean Afrika kontinentean dagoen kalteberatasun egoerari buruz sentsibilizatzea.

El objetivo principal de este proyecto es sensibilizar a la población de Álava, principalmente a la juventud, sobre la situación de vulnerabilidad en el ejercicio de los Derechos Humanos en el continente africano.

ARESJAIA 2017-Argazkiak (I)

Hona hemen 2017ko Aresjaia egunean Naiarak ateratako irudien lehenengo sarbidea.

Primera entrega de fotos Aresjaia 2017 (Naiara)

Egin Kontu!

Euskararen tansmisioa lantzen ikastolan aritzen den GURARISO taldeak apirilean antolatutako beste jarduera baten berri eman nahi dizuegu honen bidez.

Orriak

Albisteak - Noticias-era harpidetu