Albisteak - Noticias

AGENDA21

Hona hemen  2018-2019 ikasturterako AGENDA21 barruan landuko den gaia.

Tema elegido para desarrollar la actividad AGENDA21 durante el curso 2018-2019

BEKAK-Becas

Honekin batera, beka ez unibertsitarioak eskatu ahal izateko behar dituzuen argibideak doazkizue. Epea. 2018ko urriaren 19ra arte.

Información relacionada con la solicitud de becas no universitarias. Plazo: 19 de octubre de 2018.

Zure mugikorrak ezkutatzen duena!

Ba al zenekiten erabiltzen ez ditugun telefonoen materialen %90a birziklagarria dela? DBH3. mailetako zenbait ikaslek erabiltzen ez ditugun mugikorrak biltzeko kanpaina abian jarri dute. Irakurri eta informazioa gehiago jaso!!!

¿Sabías que el 90 % de los materiales de los moviles que ya no usamos son reutilizables? Alumnos-as de 3º de DBH han organizado una campaña de recogida de móviles que no usamos. ¡Lee lo que nos proponen y porqué!

Gura{ri}so: MARIAKA

Gura{ri}so, euskra, udaberria, animalien aztarnak Perurekin, mariakaren ipuina eta talo goxo-goxoa!!!

ERRONKA LHn: Laudio Ikastola / Aresketa Ikastola

"Erronka" ekimena LH 3-4-5-6: Laudio ikastola - Aresketa ikastola

"Erronka" en 3º, 4º, 5º y 6º de Primaria: Laudio Ikastola - Aresketa Ikastola

DBH1: EKAINBERRI eta ZUMAIAKO FLYSCH-a 2018

DBH1. mailetako ikasleek Ekainberriko haitzuloa eta Zumaiako Flysch-a ezagutzeko aukera izan dute.

Visita de los-as alumnos-as de 1º de DBH la cueva de Ekainberri y el flysch de Zumaia.

AKROSPORT 2018

DBH 4. mailetako ikasleek prestaturiko akrosport ariketen ikuskizuna.

Ejercicios de Acrosport realizados por los-as alumnos-as de DBH 4.

ERRIGORA kanpaina berria

Martxoaren 6tik 20ra bitartean nafarhegoaldeko uzta eskutik eskura.

Informazio gehiago hemen

Del 6 al 20 de marzo nueva campaña Errigora.

Barrian egon gara!

HH 5 urteko geletako umeak Barrian egon dira. Hona hemen bertan ateratako argazkiak.

Los-as niños-as de 5 años han estado en Barria.

UDAKO AISIALDIA ESKAINTZA 2018 oferta de verano

Ikastolen Elkarteak 2018 urteko udarako ekintzen eskaintza. Actividades de verano  la Federación de Ikastolas.

Orriak

Albisteak - Noticias-era harpidetu