Albisteak - Noticias

Zure mugikorrak ezkutatzen duena!

Ba al zenekiten erabiltzen ez ditugun telefonoen materialen %90a birziklagarria dela? DBH3. mailetako zenbait ikaslek erabiltzen ez ditugun mugikorrak biltzeko kanpaina abian jarri dute. Irakurri eta informazioa gehiago jaso!!!

¿Sabías que el 90 % de los materiales de los moviles que ya no usamos son reutilizables? Alumnos-as de 3º de DBH han organizado una campaña de recogida de móviles que no usamos. ¡Lee lo que nos proponen y porqué!

Gura{ri}so: MARIAKA

Gura{ri}so, euskra, udaberria, animalien aztarnak Perurekin, mariakaren ipuina eta talo goxo-goxoa!!!

ERRONKA LHn: Laudio Ikastola / Aresketa Ikastola

"Erronka" ekimena LH 3-4-5-6: Laudio ikastola - Aresketa ikastola

"Erronka" en 3º, 4º, 5º y 6º de Primaria: Laudio Ikastola - Aresketa Ikastola

DBH1: EKAINBERRI eta ZUMAIAKO FLYSCH-a 2018

DBH1. mailetako ikasleek Ekainberriko haitzuloa eta Zumaiako Flysch-a ezagutzeko aukera izan dute.

Visita de los-as alumnos-as de 1º de DBH la cueva de Ekainberri y el flysch de Zumaia.

AKROSPORT 2018

DBH 4. mailetako ikasleek prestaturiko akrosport ariketen ikuskizuna.

Ejercicios de Acrosport realizados por los-as alumnos-as de DBH 4.

ERRIGORA kanpaina berria

Martxoaren 6tik 20ra bitartean nafarhegoaldeko uzta eskutik eskura.

Informazio gehiago hemen

Del 6 al 20 de marzo nueva campaña Errigora.

Barrian egon gara!

HH 5 urteko geletako umeak Barrian egon dira. Hona hemen bertan ateratako argazkiak.

Los-as niños-as de 5 años han estado en Barria.

UDAKO AISIALDIA ESKAINTZA 2018 oferta de verano

Ikastolen Elkarteak 2018 urteko udarako ekintzen eskaintza. Actividades de verano  la Federación de Ikastolas.

DBHko IKASLEAK Valdezcaray eski estazioan

Garai honetan ohi denez, DBHko ikasleek eskiatzera joateko irtenaldia burutu dute. Hona hemen irudiak.

Los-as alumnos-as de ESO han realizado su habitual salida a esquiar.

2018ko INAUTERIAK

Mozorroak prestatu, abestiak aukeratu, koreografiak entsaiatu...ikuskizun paregabea!

Orriak

Albisteak - Noticias-era harpidetu