Albisteak - Noticias

Goizeko sei eta erdietan Aresketa Ikastolak hartutako kilometroari ekin diogu!

DBHko zenbait ikasle, aurten ere,  Haur Hezkuntzako umeei hainbat ipuin kontatzen animatu egin dira.

Este año también, algunas alumnas-o se han animado a contarles unos cuentos a las-los niñas-os de Haur Hezkuntza.

DBHko ikasleek akrosport ikuskizuna eskaini zieten Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntzako ikasleei.

Los-as alumnos-as de DBH ofrecieron una sesión de acrosport a Educación Infantil y Primaria.

DBHko ikasleek urtero eskiatzera joateko irtenaldia egin ohi dute. Hona hemen Valdezcarayn ateratako irudiak.

Los-as alunos-as de ESO suelen realizar todos los años una salida a esquiar.

Txemi Llanori esker, inauterietako ikuskizunen bideotxo bereziak ikusgai.

Pequeños videos de las actuaciones de carnavales gentileza de Txemi Llano.

Araba Euskaraz 2020 dela eta antolatutako Sormen Tailerraren irudiak ikusgai.

Imágenes del Taller Creativo organizado con motivo del Araba Euskaraz 2020.

2019ko Inauterietako argakiak ikusgai.

Fotos de carnavales 2019

Hona hemen  2018-2019 ikasturterako AGENDA21 barruan landuko den gaia.

Tema elegido para desarrollar la actividad AGENDA21 durante el curso 2018-2019

Honekin batera, beka ez unibertsitarioak eskatu ahal izateko behar dituzuen argibideak doazkizue. Epea. 2018ko urriaren 19ra arte.

Información relacionada con la solicitud de becas no universitarias. Plazo: 19 de octubre de 2018.

Ba al zenekiten erabiltzen ez ditugun telefonoen materialen %90a birziklagarria dela? DBH3. mailetako zenbait ikaslek erabiltzen ez ditugun mugikorrak biltzeko kanpaina abian jarri dute. Irakurri eta informazioa gehiago jaso!!!

¿Sabías que el 90 % de los materiales de los moviles que ya no usamos son reutilizables? Alumnos-as de 3º de DBH han organizado una campaña de recogida de móviles que no usamos. ¡Lee lo que nos proponen y porqué!

Orriak

Albisteak - Noticias-era harpidetu