Albisteak - Noticias

KILI-KOLOko umeak Laudioko Zizki.Mizkira egin dute irtenaldia, Hona hemen berton ateratako irudiak

Los-as niños-as de KILI-KOLO han realizado una salida a Zizki-Mizki de Laudio. Aquí podéis ver las imagenes

Joan zen ostiralean Aresjaia ospatu genuen. Hona hemen Naiara Barallobrek egitarauaren barruan egindako ekitaldien hainbat irudi.

Imágenes de diferentes actos de la programación de Aresjaia realizadas por Naiara Barallobre.

Goizeko sei eta erdietan Aresketa Ikastolak hartutako kilometroari ekin diogu!

DBHko zenbait ikasle, aurten ere,  Haur Hezkuntzako umeei hainbat ipuin kontatzen animatu egin dira.

Este año también, algunas alumnas-o se han animado a contarles unos cuentos a las-los niñas-os de Haur Hezkuntza.

DBHko ikasleek akrosport ikuskizuna eskaini zieten Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntzako ikasleei.

Los-as alumnos-as de DBH ofrecieron una sesión de acrosport a Educación Infantil y Primaria.

DBHko ikasleek urtero eskiatzera joateko irtenaldia egin ohi dute. Hona hemen Valdezcarayn ateratako irudiak.

Los-as alunos-as de ESO suelen realizar todos los años una salida a esquiar.

Txemi Llanori esker, inauterietako ikuskizunen bideotxo bereziak ikusgai.

Pequeños videos de las actuaciones de carnavales gentileza de Txemi Llano.

Araba Euskaraz 2020 dela eta antolatutako Sormen Tailerraren irudiak ikusgai.

Imágenes del Taller Creativo organizado con motivo del Araba Euskaraz 2020.

2019ko Inauterietako argakiak ikusgai.

Fotos de carnavales 2019

Hona hemen  2018-2019 ikasturterako AGENDA21 barruan landuko den gaia.

Tema elegido para desarrollar la actividad AGENDA21 durante el curso 2018-2019

Subscribe to Albisteak - Noticias